Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie

Zaprasza osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, firmy, stowarzyszenia i inne instytucje posiadające REGON,

które wykorzystują wyroby azbestowe na swoich obiektach na bezpłatne seminarium szkoleniowe:

„Obowiązki właścicieli, użytkowników wieczystych lub zarządców obiektów zawierających azbest – inwentaryzacja, demontaż, unieszkodliwienie”,

które odbędzie się w dniach (do wyboru)

  • 05 października 2017 r., (II) 11 października 2017 r.,

(III) 25 października 2017 r.

 

w siedzibie Urzędu przy ul. Jagiellońskiej 26 w Warszawie

 

PROGRAM:

  9:30-10:00    Rejestracja uczestników

10:00-10:10    Otwarcie seminarium

10:10-10:30    Proces usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu kraju

10.30–11.10    Obowiązki użytkowników wyrobów zawierających azbest

11.10–11.30    Przerwa kawowa

11:30–11:50   Możliwości pozyskiwania środków finansowych na działania związane z likwidacją  wyrobów zawierających azbest

11.50-12.10    Unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest

12.10–12:30    Dyskusja. Zakończenie seminarium.

12:30-13:00    Poczęstunek

 

 

Uczestnictwo:

Proszę wysyłać zgłoszenie na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. zawierające: wybrany termin spotkania (1 z 3), nazwę i adres przedsiębiorstwa/instytucji oraz imię i nazwisko uczestnika.

Na zgłoszenia czekamy do dnia 4 października br. (dla terminu I), 9 października br. (dla terminu II),                  23 października br. (dla terminu III).